søndag 22. januar 2012

What a day!

For en fantastisk dag jeg har hatt idag! Noen dager stemmer liksom alt. 


Våknet uthvilt, Egg & bacon til frokost, kaffe og kamera i hånden. En liten tur i skogen vår, røde kinn, kalde tær, fornøyd i hodet:)

Har hentet tilbake Glimt som oppførte seg eksemplarisk og gikk rett på hengeren, hipp hurra for det!
Rakk å ri litt på min lille røde frøken i snøen.. "Askepott, Askepott" hihi
Vårt søndagsrituale "skal vi ta en liten tur på plantasjen?"





                               
Pappa har fått oppfylt en liten drøm, han har kjøpt seg Traktor!
Rød og fin er den, gleder meg til å lære meg å bruke den:)



Trærne var så fine idag, den hvite snøen får det nesten til å se grafisk ut, vakkert!




Nesten hele dagen er tilbrakt ute, Så nå sitter vi godslitne i soffaen med vin og sjokolade:)


Håper alle har hatt en flott dag i snøen!

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Hurra for en herlig dag :)

Fineste kvelden til deg, her er jeg nesten skutt etter en laang dag på jobb. Nå er det sofaen med vesle Nalamor.

klem