lørdag 21. januar 2012

Når snøen laver ned...

Det snør! Og best av alt, jeg er superhappy med det. Har hatt masse energi i hele dag og vi har vært supereffektive, må ha noe med snøen å gjøre..



( en av de fineste sangene jeg vet om: Englefjes- Dumdum boys)


Jobbelørdag idag, morro når alle skal ha ski og akebrett og gleder seg til å komme seg ut i snøen.
Så rett hjem for å redde tre innegriser av noen ponnier som vil inn, inn, inn!
rydding og vasking av hus, fulgt av vanvittig god middag og vin.
Fortsatt masse energi så det ble litt bilder både ute og inne.
(tatt gjennom bilvindu ute vel og merke..har tross alt nytt kamera)





Inne har jeg tatt bilder av klinkekuler, supergøy og inspirerende! Her ser dere mine to assistenter...
Hvis jeg er et sted eller holder på med noe er ikke disse langt unna, om det er i stua, på badet, i stallen, i skogen..
(Lurer noen ganger på om de tror de er hunder.)

Perfekt å avslutte lørdagen med å leke i photoshop og høre på fin musikk:)


på min spilleliste idag:

Florence & the machine
Agnes Obel
Adele
Rumer
Sia


Håper alle har en hyggelig helg med vin og god musikk!





1 kommentar:

ide-puffen sa...

Neimen neimen jeg tror jaggu ikke jeg har besøkt deg før, men nå legger jeg deg til. Kjempefin og kul blogg altså. Småbruk, hester og andre dyr, god musikksmak og fotoshop ha ha ha midt i blinken det.
Riktig god søndag i snøen
Randi